Zrušení zkoušky Aptis ESOL a vrácení poplatku
Chcete-li požádat o zrušení termínu nebo vrácení peněz, musíte vyplnit a odeslat online formulář, který je k dispozici na této stránce.
Zrušení termínu a vrácení poplatku je možné za těchto podmínek:
- Pokud je žádost o vrácení peněz podána do 14 kalendářních dnů od data potvrzení platby, bude vám vrácena celá částka a nebudou vám odečteny žádné administrativní poplatky. Případně můžete požádat o bezplatný přesun na jiný volný termín testu.
- Pokud je žádost o vrácení poplatku za zkoušku podána později než 14 dní po datu registrace, nejpozději však 48 hodin před datem konání testu, bude vám vrácen poplatek za test po odečtení administrativního poplatku ve výši 925 Kč za Aptis ESOL General a 965 Kč za Aptis ESOL Advanced. Případně můžete požádat o přesun registrace na jiný volný termín zkoušky po uhrazení výše uvedených administrativních poplatků.
- Pokud zrušíte svou registraci na zkoušku Aptis ESOL mimo 14denní lhůtu pro zrušení a 48 hodin před termínem testu, nebude vám vrácen žádný poplatek a nemáte nárok na přesun termínu, s výjimkou nemoci nebo těžké životní situace.
- Pokud je žádost o vrácení peněz podána z důvodu nemoci nebo těžké životní situace (např. zranění, krádež nebo dopravní nehoda, ztráta člena rodiny), můžete podat žádost do 4 týdnů od termínu testu. Poplatek za zkoušku vám bude vrácen po odečtení administrativního poplatku ve výši 25 %. Případně můžete požádat o bezplatný přesun na jiný volný termín zkoušky. K žádosti musíte přiložit příslušnou dokumentaci (viz část Dokumentace níže).
- Pokud vás na zkoušku přihlásila partnerská instituce nebo agent, žádost o zrušení by měla být podána přes ně. British Council zpracuje žádost o zrušení a v případě vyhovění žádosti zašle poplatek partnerské škole.
Dokumenty, které budete potřebovat pro žádost:
Pokud chcete zrušit termín zkoušky, vyplňte formulář žádosti o vrácení peněz, který je k dispozici na této stránce. Vezměte prosím na vědomí, že žádosti zaslané e-mailem nebo jinými komunikačními prostředky nebudou zpracovány.
V rámci tohoto procesu budete vyzváni k nahrání relevantních dokumentů:
- Kopie e-mailu s potvrzením o platbě, který jste obdrželi po registraci
- Doklad o bankovním převodu (v případě, že jste platbu provedli tímto způsobem)
Kde je potřeba, dokumenty odůvodňující vaši nepřítomnost v den zkoušky:
- Lékařské potvrzení podepsané a orazítkované registrovaným lékařem; pokud žádáte o vrácení poplatku z důvodu nemoci.
- Policejní zpráva, úmrtní list či jiné úřední potvrzení