Confident young woman smiling.

Přidejte se k nám a staňte se součástí mezinárodní společnosti, která je činná ve více než 100 zemích a mění životy lidí po celém světě.

Pracujeme dvěma způsoby – přímo s jednotlivci, jejichž životy ovlivňujeme, a s vládami a partnery, s nimiž spolupracujeme na větších změnách v dlouhodobějším měřítku. 

Budete podporováni v tom, abyste se dále věnovali svému osobnímu i profesionálnímu rozvoji prostřednictvím tréninku, koučování v průběhu pracovního procesu a individuálního vzdělávání. Nabízíme flexibilní pracovní dobu a různé další benefity.

Chceme, aby společnost British Council poskytovala inkluzivní pracovní prostředí. Snažíme se vytvářet příležitosti a zmenšovat překážky pro všechny, a to obzvlášť pro znevýhodněné a nedostatečně zastoupené skupiny. Aktivně usilujeme o to, aby v našich procesech, které jsou součástí přijímacích řízení, hodnocení zaměstnanců a mzdové politiky, nedocházelo k diskriminaci a aby byly ve všech našich centrech zajištěny spravedlivé podmínky pro kariérní postup a retenci zaměstnanců.

Organizátoři zkoušek

British Council v Praze hledá brigádníky pro práci na mezinárodně uznávaných zkouškách. Budete součástí širšího zkouškového týmu, který bude mít na starost organizaci zkoušek na různých místech. Budete spolupracovat se zaměstnanci zkouškového oddělení British Council, ostaními organizátory zkoušek a personálem v jednotlivých lokacích. Vaším úkolem bude zajištění hladkého průběhu testování. 

More information about the post and how to apply can be found here

Account Relationships Coordinator

Account Relationships Coordinator (BD&Ops) Part-time 50%, definite contract for two years (initially)

Job aim: The purpose of this role is to build relationships, identify needs and enhance opportunities with key accounts to meet business related targets. The role is also required to proactively resolve issues, add value and ensure delivery on expectations. On a daily basis, the role executes the country key account strategy and plan.

The role is also required to ensure the efficient, effective operational co-ordination and delivery of B2B Exams at the right cost and customer experience. The role is to support B2B Customers in the Country / sub-Cluster on operational, system and technical issues and report issues and resolutions to the Business Development functions in the Country / sub-Cluster.

More information about the post and about how to apply is to be found here

Starting date:February 2022

Deadline for applications:Sunday 23 January 2022 23:59 CEST